Lejek #14

Podsumowanie zmian w mediach społecznościowych, darmowy ebook, historia powstania portalu randkowego dla fanów Kanye Westa oraz soundtrack do pracy. To wszystko w dzisiejszym #lejektresci

1) Co odróżnia blogi o wysokim dochodzie
Blogi przynoszące wysokie dochody, mają o 83% dłuższe artykuły. 73% blogów o wysokich dochodach skupia się na specyficznej grupie docelowej. Ponad połowa blogerów twierdzi, że przez ostatnie dwa lata utrudniło się pozyskiwanie ruchu z Facebooka. 70% blogerów o wysokich dochodach aktywnie promują swój blog, wśród blogerów o niskich dochodach tylko 14%. Prawie połowa blogerów o wysokich dochodach sprzedaje własny produkt lub usługę. Dużo częściej publikują case study, podcasty, wideo i wywiady.
https://growthbadger.com/blog-statistics/

2) Najważniejsze informacje o mediach społecznościowych
Twitter: aparat, możliwość powiadomień o nowych wpisach w wątku, testy ukrycia liczby like’ow i retweetów
Facebook: awaria z 13 marca była spowodowana zmianami w konfiguracji serwerów, nowe wskaźniki oceny efektywności kampanii od 30 kwietnia, zmiany w możliwości targetowania, możliwość podejrzenia wszystkich aktywnych kampanii danej strony, planowana nowa zakładka dla zaufanego dziennikarstwa wysokiej jakości
Instagram: sprzedaż wewnątrz aplikacji, planowane wprowadzenie nowego formatu reklam dla influencerów
LinkedIn: nowe możliwości targetowania reklam, funkcja reakcji na wpisy
Pinterest: nowe opcje zakupów (katalog produktów, wyświetlanie produktów danej marki, spersonalizowane rekomendacje, reklamy sklepu)
https://www.socialmediatoday.com/news/the-top-social-media-news-updates-for-march-2019/552156/
https://socialpress.pl/2019/04/linkedin-udostepnia-wlasne-reakcje-na-wpisy
https://www.socialmediatoday.com/news/facebook-may-add-a-separate-news-tab-to-promote-high-quality-trusted-jou/551768/

3) Product Mindset Book
Zadawanie klientowi właściwych pytań. Szybkie zaspokajanie potrzeb klientów – MVP. Pierwsze wrażenie, które zdobywa klientów długoterminowo. Budowanie AI, której ludzie ufają. Psychologia produktów, które tworzą nawyki.
https://www.productschool.com/product-mindset-book/

4) Tworzenie strategii kontentowej w 8 krokach
Wybranie tematu, słów kluczowych, struktura i format, publikacja, optymalizacja pod kątem SEO, promowanie, śledzenie wyników, skalowanie.
https://backlinko.com/content-strategy

5) Importowanie danych użytkowników z grupy Facebooka
Strona oferuje też inne możliwości automatyzacji, np. automatyczne obserwowanie i like’owanie na IG, TT i FB, eksportowanie użytkowników z wydarzenia.
https://phantombuster.com/api-store/6987/facebook-group-extractor

6) Soundtrack do pracy
Zapętlone utwory instrumentalne
https://generative.fm/
Komponowanie dźwięku z różnych źródeł: szum wiatru, morza, odgłosy kawiarni, burza, świerszcze
https://www.noisli.com/
Lista na Spotify
https://open.spotify.com/playlist/37i9dQZF1DWZeKCadgRdKQ?si=EBFMkjhLS2Wp-aYoSSU_vQ

7) Historia powstania portalu randkowego dla fanów Kanye Westa
Bardzo lekka lektura. Autor opisuje cały proces od pomysłu przez marketing, realizację, wzloty i upadki.
https://thekanyestory.com/

8) Kanał YT z animowanymi podsumowaniami książek z zakresu rozwoju osobistego i biznesu
https://www.youtube.com/channel/UCfbLDMh6uGOZePAfqqjVZ-g/videos

9) AR i VR w marketingu
https://socialpress.pl/2019/04/szanse-i-bariery-rozwoju-ar-i-vr-w-marketingu-i-sprzedazy

10) Manipulowanie algorytmem YT
W jaki sposób ta sama treść publikowana jest w tych samych filmach, tak aby algorytm YT nie wyłapał duplikatu. Sztuczne tworzenie zaangażowania aż do momentu, kiedy YT sam zacznie polecać film użytkownikom, zwiększając zasięg organiczny.
W kolejnych częściach opisane zostaną TT i FB.
https://www.youtube.com/watch?v=1PGm8LslEb4

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.