Lejek #6

1) Jak sprawdzić, czy nazwa firmy jest zajęta? Oczywiście oprócz Google’a 🙂
a) domeny i social media
https://www.namecheckr.com/

b) chronione znaki towarowe w Polsce
https://grab.uprp.pl/PrzedmiotyChronione/Strony%20witryny/Wyszukiwanie%20proste.aspx

c) chronione znaki towarowe na świecie
https://www.trademarkia.com/

2) Darmowe emoji
Twitter udostępnia swoją bazę emoji na licencji CC-BY 4.0 (wystarczy podpisać źródło). Więc jeśli chcecie wykorzystywać emoji poza mediami społecznościowymi, to już wiecie skąd je wziąć 🙂
https://twemoji.twitter.com/

3) Kolejna integracja Facebooka z Instagramem
Będzie można odpowiadać na wiadomości otrzymane na Instagramie poprzez konto FB.
https://www.socialmediatoday.com/news/facebook-page-admins-will-now-be-able-to-respond-to-instagram-messages-from/547969/

4) Trzy pomysły na rozwinięcie biznesu
Jak analizować content marketing konkurencji.
Budowanie społeczności.
Dopasowywanie działań marketingowych do etapu w lejku sprzedażowym.
https://postfunnel.com/3-no-nonsense-ways-grow-business-faster-2019/

5) Jak najlepiej używać hasztagów na Instagramie?
Nie używać ciągle tych samych. Przełączając rodzaj konta na biznesowe, można podejrzeć, które hasztagi są najefektywniejsze. Sprawdzić, jakich hasztagów używa konkurencja i influencerzy. Posty z dziewięcioma hasztagami otrzymują najwięcej reakcji. Używać skonkretyzowanych, niszowych hasztagów. Chcąc ukryć hasztagi można je dodać w komentarzu.
https://blog.hootsuite.com/instagram-hashtags/

6) Trendy w marketingu w 2019
Stories, mikroinfluencerzy, materiał błyskawiczny na FB, ścinanie zasięgu słabego contentu przez Google, live’y, konwersacje.
https://www.einsteinmarketer.com/digital-marketing-trends-2019/

7) Zwiększanie ilości wyświetleń na Pintereście
Odpowiednie opisy, rich pins, odpowiednie tablice, atrakcyjne wizualnie pinezki, 80% własnego contentu, obserwowanie użytkowników konkurencji, częste i regularne dodawanie.
https://thelittlechange.com/business/how-to-increase-your-pinterest-monthly-viewers

8) Statystyki dotyczące wideomarketingu
Konsumpcja wideo na urządzeniach mobilnych rośnie o 100% każdego roku. 65% użytkowników YouTuba wykorzystuje go, aby znaleźć rozwiązanie jakiegoś problemu. W ostatnim roku na YT najwięcej zarobił siedmiolatek – 22 mln. $
https://biteable.com/blog/tips/video-marketing-statistics/

9) 100 pomysłów na zdobycie pierwszych 100 klientów
https://trello.com/b/wGkvzNYV/%F0%9F%9A%80100-tried-and-tested-actionable-ways-to-get-your-first-100-users

10) Jak nauczyć się nowych umiejętności unikając zniechęcenia? Podpowiada akrobata cyrkowy.
Przy uczeniu się nowych rzeczy warto przypomnieć sobie, jak pierwszy raz siadaliśmy za kierownicą lub pisaliśmy na klawiaturze, szukając literek.
https://ideas.ted.com/trying-to-learn-a-new-skill-heres-how-a-circus-acrobat-keeps-from-getting-discouraged/

11) Postaw na jakość, a nie ilość w konsumpcji treści
Ogranicz się do ulubionych autorów. W kwestiach politycznych i społecznych szukaj najlepszych argumentów przeciwstawnych twoim poglądom. Ogranicz czas spędzany w internecie, np. do 1 godziny dziennie.
https://ideas.ted.com/love-the-news-but-hate-clickbait-and-fluff-how-to-be-a-slower-and-more-thoughtful-news-consumer/

12) Na koniec coś dla oka. 40 pięknych ilustracji o tematyce miłosnej
https://icons8.com/articles/romantic-digital-illustrations-love/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.